_
KOSZT WYSYŁKI INPOST KURIER 14,99
INPOST KURIER POBRANIE 19,99
KURIER DPD 17,98
KURIER DPD PACZKA POBRANIOWA 22,98
Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę.
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są z reguły w tym samym dniu, chyba że któryś z produktów posiadamy w niewystarczającej ilości z powodu dużego na niego popytu w danym dniu.
Po godzinie 11:00 wysyłka odbywa się następnego dnia.
Zamówienia złożone w piątek po godzinie 11, soboty, niedziele oraz święta, realizowane będą w kolejnym dniu roboczym.
Możliwe są następujące formy płatności:1. Płatność przy odbiorze w Aptece Pod Złotym Lwem ul. Wilczak 12 w Poznaniu.
2. Płatność za pomocą przelewu bankowego
Apteka Pod Złotym Lwem
ul. Wilczak 12
61-623 Poznań
PKO BP 71 1020 4027 0000 1402 1527 2770 NOWE KONTO
W tytule zapłaty prosimy podać numer zamówienia Wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie na naszym koncie.
3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki - usługa dostępna wyłącznie na terenie Polski w niektórych regionach Polski rozszerzona o możliwość płacenia kartą. Informacja szczegółowa na stronie DPD Polska.
4. Płatność za pomocą szybkiego przelewu bankowego Przelewy24 . Przelew następuje w czasie rzeczywistym, po dokonaniu płatności możemy przystąpić od razu do kompletowania zamówienia. Przelewy24 posiada najwyższy stopień zabezpieczeń 3D secure.
Zamówienia i realizacja1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie przez Kupującego wszystkich wymaganych informacji, które zawarto w formularzu elektronicznym zamówienia. Każda osoba składająca zamówienie, powinna dokładnie uzupełnić obowiązkowe pola formularza. Dane osobowe powinny być zgodne z prawdą. Zamówienia o wątpliwych danych osobowych nie będą realizowane.
2. Klient, który dokonał zamówienia na stronie internetowej, otrzyma na swoją skrzynkę e-mail powiadomienie o dokonaniu zamówienia.
3. Wybranie funkcji „Potwierdź zakup” jest jednoznaczne z zamknięciem zamówienia.
4. Zamówienie nie może być od tego momentu zmienione, pod względem jego zawartości.
5. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta, faktura VAT, co należy zaznaczyć w formularzu przy składaniu zamówienia. Warunkiem wystawienia przez Aptekę faktury VAT jest wskazanie, przez Kupującego, w treści zamówienia dodatkowych informacji, w szczególności numeru NIP (REGON) Kupującego, a w przypadku osoby fizycznej podanie numeru PESEL. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT.
6. Klient jest na bieżąco informowany automatycznie generowanymi wiadomościami e-mail o statusie zamówienia. Po odebraniu paczki przez kuriera, Klient może śledzić na portalu firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, gdzie aktualnie znajduje się jego przesyłka. Osoby które wybrały odbiór zamówienia w Aptece stacjonarnej, są powiadamiane SMS-em gdy zamówienie jest gotowe do odbioru.
7. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu przekazania
przesyłki kurierowi. W tym celu należy wysłać informację na adres
apteka@homeoapteka24.pl. Apteka zwróci wpłacone przez Klienta pieniądze.
Zwrot wpłaconej sumy nastąpi po potrąceniu opłat za przelew o ile Klient
wybrał formę płatności za którą Apteka poniosła opłaty ( patrz zakładka
"Płatności")
8. Apteka zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi transportowej w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki z powodu podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.
9. Zamówienia, za które nie wpłynie przedpłata na nasze konto w terminie
7 dni, zostaną anulowane.