1. Wszystkie towary oferowane w Aptece są objęte gwarancją producenta.
2. Przed odbiorem przesyłki od dostawcy (Poczta Polska, kurier DPD), Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm zabezpieczających naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia , należy odmówić przyjęcia przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu, a następnie skontaktować się z Apteką w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce, tel. +48618523024 lub e-mail: apteka@homeoapteka24.pl.
3. W przypadku nie sprawdzenia paczki przy kurierze (brak protokołu) reklamacja nie będzie uwzględniana.
4. Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000 r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) Z WYJĄTKIEM ) Z WYJĄTKIEM PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH, KTÓRE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ZGODNIE Z ART.96 UST 5 USTAWY FARMACEUTYCZNEJ, WYJĄTEK STANOWIĄ LEKI OBARCZONE WADĄ JAKOŚCIOWĄ.
PROSIMY O ROZWAŻNE ZAKUPY.
5. Zgodnie z Ustawą z dnia 8 stycznia 2015 roku poz. 28 ( artykuł 68 ust. 3l i 3m) produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowi wada jakościowa, niewłaściwe wydanie lub sfałszowanie produktu leczniczego.
6. Zwrócone towary Apteka przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez Kupującego w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z towaru. Wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne) zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Zwroty prosimy kierować na adres: Apteka Pod Złotym Lwem, Stary Rynek 75, 61-772 Poznań.
7. Koszt przesyłki za zwracany towar ponosi Klient. Apteka nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. O ile zwrot pieniędzy ma nastąpić kanałem innym niż zwykły przelew bankowy to koszt ich przesłania jest potrącany z sumy podlegającej zwrotowi.
8. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W tym czasie Kupujący zostanie zawiadomiony o podjętych przez Aptekę decyzjach, tj. ewentualnej wymianie, naprawie bądź zwrocie kosztów. Reklamacja oraz gwarancja nie obowiązują gdy na zakupionych produktach widać uszkodzenia mechaniczne.
9. Apteka zwraca Kupującemu koszty przesyłki reklamacyjnej, po uwzględnieniu reklamacji, na rachunek wskazany przez kupującego. W przypadku nie uznania reklamacji za zasadną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Apteka nie zwraca kupującemu poniesionych kosztów przesyłki. Na zlecenie Kupującego, przesłane w formie pisemnej lub elektronicznej, Apteka odsyła ponownie towar na koszt Kupującego.
10. Jeśli zaginie przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej, a Apteka otrzyma od Kupującego informację o niedoręczeniu zamówionego towaru, Apteka wszczyna postępowanie reklamacyjne po 21 dniach od daty nadania przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę wypłacane jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rozpatrzenia reklamacji z Poczty Polskiej, która może rozpatrywać reklamację w okresie 30 (trzydziestu) dni od momentu otrzymania reklamacji przez Aptekę.
11. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki kurierskiej, Apteka natychmiast wszczyna postępowanie reklamacyjne na postawie protokołu szkody spisanego przy doręczeniu przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę wypłacane jest Kupującemu po otrzymaniu pisemnego rozpatrzenia reklamacji z DPD, tj. nie później, niż po 60 dniach od daty złożenia reklamacji przez Aptekę.