Regulamin
Postanowienia ogólne1. Apteka internetowa Homeoapteka24.pl prowadzona jest przez Aptekę „Pod Złotym Lwem” z siedzibą w Poznaniu ul. Wilczak 12 .
2. NIP 778-00-00-136; Regon 004819866; tel. 61 8231211.
3. Posiada zezwolenie Wielkopolskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego nr WIIF.PO.A-8240.1/72A/2002/2/4/2003/WIF.PO.A.85201.14.2011/WIFPOP.8520.3.19.2029/WIFPOIN.8520.2.8.2022.LD na prowadzenie apteki ogólnodostępnej i zwaną dalej Apteką.
4. Złożenie zamówienia na towary oferowane przez Aptekę za pośrednictwem strony internetowe www.homeoaptejka24.pl oznacza akceptację przez Kupującego poniższego Regulaminu.
Ochrona danych osobowych1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wypełnienia wszelkich formalności związanych z zakupem produktów w Aptece.
2. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przetwarzanie przez Aptekę jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia w aptece internetowej Homeoapteka24.pl, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997).
Oferta1. Homeoapteka24.pl oferuje zgodnie z prawem polskim i prawem Unii Europejskiej (Ustawa o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną, Dz.U. 2002, nr 144, poz. 1204; Ustawa Prawo Farmaceutyczne, Dz.U. 2001, nr 126, poz. 1381) jedynie leki dostępne bez recepty (Over The Counter).
2. Wszystkie produkty oferowane w aptece internetowej Homeoapteka24.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone do obrotu.
3. Zdjęcia produktów umieszczone na stronie internetowej mają wyłącznie charakter informacyjny i mogą się różnić w momencie zmiany port folio opakowań przez producenta.
4. Informacje zawarte w opisach produktów na stronie internetowej pochodzą odpowiednio od ich producentów, mają charakter informacyjny i nie są zaleceniami lekarskimi ani farmaceutycznymi. Klient przed użyciem preparatu jest zobowiązany zapoznać się z ulotką, zawierającą informacje dotyczące stosowania danego produktu leczniczego, lub zasięgnąć porady lekarza lub farmaceuty, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany może zagrażać życiu lub zdrowiu.
5. Ceny podane w Homeoaptece24.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Oferta cenowa w aptece internetowej może się różnić od oferty apteki ogólnodostępnej.
7. Wszystkie użyte na stronie internetowej nazwy produktów, marek, znaki graficzne są własnością firm właścicieli tych marek produktów i znaków graficznych.
Zamówienia i realizacja
1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest podanie przez Kupującego wszystkich wymaganych informacji, które zawarto w formularzu elektronicznym zamówienia. Każda osoba składająca zamówienie, powinna dokładnie uzupełnić obowiązkowe pola formularza. Dane osobowe powinny być zgodne z prawdą. Zamówienia o wątpliwych danych osobowych nie będą realizowane.
2. Klient, który dokonał zamówienia na stronie internetowej, otrzyma na swoją skrzynkę e-mail powiadomienie o dokonaniu zamówienia.
3. Wybranie funkcji „Potwierdź zakup” jest jednoznaczne z zamknięciem zamówienia.
4. Zamówienie nie może być od tego momentu zmienione, pod względem jego zawartości.
5. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub, na życzenie Klienta, faktura VAT, co należy zaznaczyć w formularzu przy składaniu zamówienia. Warunkiem wystawienia przez Aptekę faktury VAT jest wskazanie, przez Kupującego, w treści zamówienia dodatkowych informacji, w szczególności numeru NIP (REGON) Kupującego, a w przypadku osoby fizycznej podanie numeru PESEL. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT.
6. Klient jest na bieżąco informowany automatycznie generowanymi wiadomościami e-mail o statusie zamówienia. Po odebraniu paczki przez kuriera, Klient może śledzić na portalu firmy kurierskiej , gdzie aktualnie znajduje się jego przesyłka. Osoby które wybrały odbiór zamówienia w Aptece stacjonarnej, są powiadamiane SMS-em gdy zamówienie jest gotowe do odbioru.
7. Zamówienie może zostać anulowane przez Klienta do momentu przekazania
przesyłki kurierowi. W tym celu należy wysłać informację na adres
apteka@homeoapteka24.pl. Apteka zwróci wpłacone przez Klienta pieniądze.
Zwrot wpłaconej sumy nastąpi po potrąceniu opłat za przelew o ile Klient
wybrał formę płatności za którą Apteka poniosła opłaty ( patrz zakładka
"Płatności")
8. Apteka zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztami usługi transportowej w przypadku braku możliwości doręczenia przesyłki z powodu podania nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy.
9. Zamówienia, za które nie wpłynie przedpłata na nasze konto w terminie
7 dni, zostaną anulowane.
10. Dostępność produktu w Aptece oznacza że co najmniej jedna sztuka jest
dostępna w sprzedaży. W sporadycznych przypadkach dostępność produktu, w zależności od popytu i zapasów w magazynie oraz u dostawców, może ulec gwałtownej zmianie tak, że w danym momencie widoczny na stronie Apteki produkt jako dostępny, z chwilą składania zamówienia może być już wysprzedany. W takiej sytuacji Klient zostanie o tym niezwłocznie powiadomiony przez Aptekę.
11. Wszystkie produkty są odpowiednio zabezpieczone folia bąbelkową oraz starannie zapakowane. Każda przesyłka opatrzona jest listem przewozowym z adresem doręczenia oraz numer telefonu podanym przez klienta w celu ułatwienia doręczenia przesyłki.
12. Apteka ma prawo do zmian cen oraz postanowień tego Regulaminu bez wcześniejszego uprzedzenia.
Apteka nie prowadzi sprzedaży hurtowej.14. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone do godziny 13:00 przeważnie realizowane są w tym samym dniu. Po godzinie 13:00 wysyłka odbywa się następnego dnia.
Zamówienia złożone w piątek po godzinie 13, soboty, niedziele oraz święta, realizowane będą w kolejnym dniu roboczym.
15. Po wypełnieniu formularza zamówienia i sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych, należy zaznaczyć opcję, dotyczącą akceptacji regulaminu . Następnie, należy wybrać opcję „potwierdź zakup”. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji. W przypadku braku akceptacji upoważnienia, zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane.
Płatności Możliwe są następujące formy płatności:
1. Płatność przy odbiorze w Aptece Pod Złotym Lwem ul. Wilczak 12 w Poznaniu.
2. Płatność za pomocą przelewu bankowego
Apteka Pod Złotym Lwem
ul. Wilczak 12
61-623 Poznań
PKO BP 71 1020 4027 0000 1402 1527 2770
W tytule zapłaty prosimy podać numer zamówienia Wysyłka nastąpi po zaksięgowaniu opłaty za zamówienie na naszym koncie.
3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki - usługa dostępna wyłącznie na terenie Polski.
4. Płatność za pomocą szybkiego przelewu bankowego Przelewy24 . Przelew następuje w czasie rzeczywistym, po dokonaniu płatności możemy przystąpić od razu do kompletowania zamówienia. Przelewy24 posiada najwyższy stopień zabezpieczeń 3D secure.
5. Koszty dodatkowe takie jak transport, są doliczane dodatkowo do zamówienia w zależności od wybranej formy przesyłki. Kupujący uiszcza koszty dostarczenia przesyłki według aktualnych cenników umieszczonych w zakładce " Czas i Koszty wysyłki”.
Czas realizacji1. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu zaksięgowania przedpłaty na koncie Apteki lub od momentu dokonanego zamówienia i płatności online (szybki przelew Przelewy24 )
2. Apteka zastrzega sobie prawo na zrealizowanie zamówienia w ciągu sześciu dni roboczych. Około 90 % zamówień realizowanych jest w ciągu 24 godzin.
3. W przypadku dużych zamówień i chwilowego braku pojedynczego produktu, Apteka zastrzega sobie prawo wysyłki niepełnego zamówienia oraz dosłania brakującego produktu przesyłką uzupełniającą. Przesyłka uzupełniająca jest dla Klienta bezpłatna.
4. W przypadku powstania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie Apteka powiadomi Klienta celem uzgodnienia dalszego postępowania.
Reklamacje i zwroty
1. Wszystkie towary oferowane w Aptece są objęte gwarancją producenta.
2. Przed odbiorem przesyłki od dostawcy (Poczta Polska, kurier DPD), Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan opakowania oraz taśm zabezpieczających naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia , należy odmówić przyjęcia przesyłki i zażądać sporządzenia protokołu, a następnie skontaktować się z Apteką w celu poinformowania o uszkodzonej przesyłce, tel. +48618523024 lub e-mail: apteka@homeoapteka24.pl.
3. W przypadku nie sprawdzenia paczki przy kurierze (brak protokołu) reklamacja nie będzie uwzględniana.
4. Klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000 r Nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) Z WYJĄTKIEM PRODUKTÓW LECZNICZYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH, KTÓRE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI ZGODNIE Z ART.96 UST 5 USTAWY FARMACEUTYCZNEJ, WYJĄTEK STANOWIĄ JEKI OBARCZONE WADĄ JAKOŚCIOWĄ.
PROSIMY O ROZWAŻNE ZAKUPY.
5. Zgodnie z Ustawą z dnia 8 stycznia 2015 roku poz. 28 ( artykuł 68 ust. 3l i 3m) produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi. Wyjątek stanowi wada jakościowa, niewłaściwe wydanie lub sfałszowanie produktu leczniczego.
6. Zwrócone towary Apteka przyjmuje pod warunkiem ich odesłania przez Kupującego w oryginalnym opakowaniu, z oryginalnymi banderolami, bez jakichkolwiek znamion ingerencji w ich konstrukcję lub korzystania z towaru. Wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną (dla produktów posiadających karty gwarancyjne) zwrot należności za zwrócone towary, nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe. Zwroty prosimy kierować na adres: Apteka Pod Złotym Lwem, Stary Rynek 75, 61-772 Poznań.
7. Koszt przesyłki za zwracany towar ponosi Klient. Apteka nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. O ile zwrot pieniędzy ma nastąpić kanałem innym niż zwykły przelew bankowy to koszt ich przesłania jest potrącany z sumy podlegającej zwrotowi.
8. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W tym czasie Kupujący zostanie zawiadomiony o podjętych przez Aptekę decyzjach, tj. ewentualnej wymianie, naprawie bądź zwrocie kosztów. Reklamacja oraz gwarancja nie obowiązują gdy na zakupionych produktach widać uszkodzenia mechaniczne.
9. Apteka zwraca Kupującemu koszty przesyłki reklamacyjnej, po uwzględnieniu reklamacji, na rachunek wskazany przez kupującego. W przypadku nie uznania reklamacji za zasadną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Apteka nie zwraca kupującemu poniesionych kosztów przesyłki. Na zlecenie Kupującego, przesłane w formie pisemnej lub elektronicznej, Apteka odsyła ponownie towar na koszt Kupującego.
10. Jeśli zaginie przesyłka wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej, a Apteka otrzyma od Kupującego informację o niedoręczeniu zamówionego towaru, Apteka wszczyna postępowanie reklamacyjne po 21 dniach od daty nadania przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę wypłacane jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia rozpatrzenia reklamacji z Poczty Polskiej, która może rozpatrywać reklamację w okresie 30 (trzydziestu) dni od momentu otrzymania reklamacji przez Aptekę.
11. W przypadku zaginięcia lub uszkodzenia przesyłki kurierskiej, Apteka natychmiast wszczyna postępowanie reklamacyjne na postawie protokołu szkody spisanego przy doręczeniu przesyłki. Odszkodowanie za przesyłkę wypłacane jest Kupującemu po otrzymaniu pisemnego rozpatrzenia reklamacji z DPD, tj. nie później, niż po 60 dniach od daty złożenia reklamacji przez Aptekę.
Pozostałe postanowienia
1. Wszelkiego rodzaju spory, które nie zostaną rozwiązane polubownie pomiędzy Apteką a Kupującym będą rozstrzygane przez sądy odpowiednie ze względu na siedzibę Apteki.
2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz inne, bezwzględnie obowiązujące, przepisy prawa.